penktadienis, gruodžio 28

Sąlygos

Bendrosios sutarties sąlygos

§ 1 Bendrosios nuostatos
(1) Sutarties vykdymui ir visiems tiekimams bei visoms paslaugoms be išimties galioja tik mūsų tiekimo ir mokėjimo sąlygos, nebent raštu būtų suderinta kitaip.

Sutarties reguliavimo turinio nustatymui naudojama vokiška sutarties dokumentų redakcija.

(2) Pateikdami užsakymą, Jūs pareiškiate, kad sutinkate laikytis tik šių sąlygų ir atsisakote laikytis bet kaip kitaip skambančių sąlygų.

(3) Kad įsigaliotų šių sąlygų ir sutarties panaikinimai, pakeitimai ir papildymai, jie turi būti įforminti raštu. Žodiniai susitarimai yra negaliojantys, įskaitant ir susitarimą dėl paties raštiškos formos reikalavimo atšaukimo.

§ 2 Sutarties objektas, sutarties sudarymas
(1) Sutarties objektas – jei nesusitarta kitaip – yra atsargoje turimų prekių iš dabartinės tiekimo programos tiekimas.

(2) Jei nėra įtraukti į šią sutartį, produktų aprašymai, kainų specifikacijos, sąskaitų pavyzdžiai ir planavimo dokumentai yra tik informacinio pobūdžio ir neįpareigojantys. Vieši pareiškimai iš mūsų pusės tik tada tampa šios sutarties sudėtine dalimi, jei šioje sutartyje aiškiai nurodomas ryšys su jais. Mes pasiliekame teisę atlikti konstrukcinius ir techninius suderintų paslaugų pakeitimus, jei jie atitinka įprastus standartus ir yra reikalingi.

(3) Iki raštiško užsakymo patvirtinimo mūsų pasiūlymai visada yra laisvo pobūdžio. Žodiniai ir papildomi susitarimai mums tampa įpareigojantys tik tada, jei mes juos patvirtiname raštu. Paliekama prielaida, kad susitarimuose gali būti likę įrodomų skaičiavimo arba rašybos klaidų.

(4) Mes pasiliekame nuosavybės ir autorines teises į preliminarias sąmatas, brėžinius ir kitus dokumentus. Jie negali būti perduoti ar padaryti prieinami tretiesiems asmenims ir turi būti be pareikalavimo pilnai sugrąžinti mums tuo atveju, jei užsakymas mums nebuvo pateiktas. Daryti tų dokumentų kopijas ar nuorašus draudžiama.

Paskirties nurodymai klientui arba produkcijos reikalavimai sutartyje apibrėžiami tik tada, jei jie yra abipusiu sutarimu įforminti raštu.

§ 3 Kainos/pristatymas
Kainas ir pristatymą apibrėžia tuo metu galiojantys programos pasiūlymai.

§ 4 Tiekimo terminai
(1) Nurodyti tiekimo terminai yra neprivalomi, jeigu nėra suderintas privalomas tiekimo terminas. Jei mes vėluotume, klientas gali mums nustatyti protingą papildomą terminą, o jam praėjus – atsisakyti sutarties, jei jos įvykdymas jam nėra aktualus.

(2) Žaliavų ar energijos trūkumas, streikai, lokautai, eismo sutrikimai, valdžios įsakymai, pirminių tiekėjų tiekimo ir vykdymo terminų pažeidimai, darbo sutrikimai, aukštesnės jėgos sąlygos ir kitos nuo mūsų ar mums dirbančios įmonės nepriklausančios aplinkybės – jeigu jos neigiamai įtakoja mūsų tiekimo ir vykdymo galimybes – prailgina mūsų tiekimo terminus priimtinuose rėmuose. Jei dėl minėtų aplinkybių mes negalime per 6 mėnesių laikotarpį atlikti užsakymo, mes turime teisę atsisakyti sutarties, jei mes nedelsdami informuojame sutarties partnerį apie sutarties vykdymo kliūtį ir grąžiname jau padarytus mokėjimus tiek, kiek jie susiję su neatliktais daliniais tiekimais.

(3) Taip pat mes galime atsisakyti sutarties ir tada, jei po pateikto užsakymo patvirtinimo neprognozuotai ir neįprastai išaugo žaliavų ir energijos kainos, darančios įtaką sąmatai, o Jūs per savaitę nuo mūsų pranešimo apie suderintos kainos padidėjimą gavimo nepareiškiate, kad surinkate su tokiu padidėjimu.

(4) Suderinto tiekimo termino laikymuisi būtina, kad klientas laikytųsi savo sutartinių įsipareigojimų.

§ 5 Atsakomybė už trūkumus
(1) Klientas įsipareigoja atsiųstų prekių perdavimo metu nedelsdamas jas patikrinti ir neatidėliodamas raštu pranešti apie išoriškai pastebėtus trūkumus. Pretenzijos dėl tiekimų turi būti nedelsiant pateikiamos raštu iškart vos tik pradėjus galimą prekių perdirbimą, naudojimą ar perpardavimą, apie paslėptus trūkumus turi būti informuojama vos tik juos aptikus. Reikia sulaukti mūsų per priimtiną laiką paskelbtų nurodymų.

(2) Materialūs trūkumai, kurie nesumažina arba tik nežymiai sumažina prekės vertę arba tinkamumą naudoti pagal mums žinomą paskirtį, nesuteikia klientui jokių teisių.

(3) Esant pagrįstoms reklamacijoms, mes, siekdami savo sąskaita atlikti papildomą užsakymo įvykdymą, turime teisę pasirinkti: arba ištaisyti brokuota pripažintą prekę, arba pakeisti ją lygiaverte preke, arba atsiimti prekę ir grąžinti pirkimo kainą. Jei atliekant papildomą įvykdymą padidėja išlaidos dėl to, kad prekė buvo pervežta į kitą vietą, šias papildomai susidariusias išlaidas padengia klientas. Jei klientas neužtikrina šių jam priklausančių išlaidų padengimo, mes turime teisę atsisakyti papildomo įvykdymo. Jei klientas pats pašalina trūkumus, mes už ryšium su tuo jo patirtas išlaidas atsakome tik tada, jei mes tuo tikslu davėme rašytinį sutikimą arba mums buvo reikalinga atlikti pakeitimą dėl grėsmės pavėluoti.

(4) Pretenzijos dėl atsakomybės už trūkumus negalioja, jei nuostoliai buvo patirti dėl netinkamo naudojimo, jėgos panaudojimo ir pan. Ypač tai aktualu, jei buvo nesilaikoma mūsų pateiktų montavimo instrukcijų, apdorojimo taisyklių, naudojimo instrukcijų ar kitų nurodymų. Taip pat mes neprisiimame jokios atsakomybės tais atvejais, kada mūsų produktai kombinuojami su kitomis sistemomis. Už riziką, kad skirtingos sistemos gali būti netinkamai kombinuojamos tarpusavyje, atsako klientas. Jei kuri nors vieninga mūsų sistema yra sutarties objektas, mes prisiimame atsakomybę už aukščiau minėtas sąlygas.
 
eXTReMe Tracker